Zoeken in deze blog

dinsdag 9 december 2014

Vest in een dag


Zondag heb ik in 1 dag een vest gehaakt en ik was niet eens de hele dag aan het haken. Ik had maar weer eens goedkope wol gekocht, dit keer Tweed bij Zeeman. Ik kon nergens een goed patroon vinden want de wol haakte om de een of andere reden nooit de maat die ik wilde. Daarom heb ik een oude trui, die goed paste, opgemeten en het haakwerk aangepast aan die maten. Ik haakte met haaknaald 5 de kantwerksteek. In elkaar zetten vind ik eigenlijk een noodzakelijk kwaad maar zonder dat geen vest. Ik had geen knopen die bij de wol pasten dus heb ik oude knopen om gehaakt. Het lastigste karwei was om het vest mooi op de foto  te krijgen. Dat lukte niet echt maar wat geeft het. Ik doe morgen heerlijk mijn nieuwe warme vest aan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten