Zoeken in deze blog

maandag 3 februari 2014

Spelen met resten



Op zolder vond ik een oud 3suisses haak/breipatronen boek. Ik denk uit de jaren 70 maar ik kon nergens een datum vinden. De pannenlappen uit dit boekje zijn grappig maar eigenlijk iets te klein om als pannenlap te gebruiken.
Op internet is bijna niets meer te vinden over deze bekende wolwinkel, alleen een kledingwebshop met dezelfde naam. Op de volgende sites vond ik wel wat patronen uit oude 3Suises breiboeken. Je kunt doorklikken naar de websites:
Damesjumper
Poncho
8 boekjes 3-suisses
Granny square
Op Marktplaats en Boekwinkeltjes.nl worden de boekjes vaak te koop aangeboden.

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik zoek het boek van spelen met resten met het bloemenvrouwtje voorop. Wilt u hem verkopen? Dan heb ik erge interesse!

    Hartelijke groeten Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste, zoekt u dit boekje nog ? Ik kan het opsturen.

    BeantwoordenVerwijderen